ESTAT DE L'HORT ESCOLAR EN EL MES DE FEBRER

Us comentem breument la situació del nostre hort escolar durant aquest mes de febrer. El més cridaner és el nostre ametler que ja està en flor i realment està molt bonic. També destaquem l'alçada de la nostra garrofera així com la zona d'hortalisses: brocoli, enciam, cebetes...

I per descomptat nostra gran obra: el jardí zen que estan construint nostres alumn@s per a celebrar l'any dual Japó-Espanya. Més informació en el següent power point:

Os comentamos brevemente la situación de nuestro huerto escolar durante este mes de febrero. Lo más llamativo es nuestro almendro que ya está en flor y realmente está muy bonito. También destacamos la altura de nuestro algarrobob así como la zona de hortalizas: brcoli, lechuga, cebolletas...

Y por supuesto nuestra gran obra: el jardín zen que están construyendo nuestros alumn@s para celebrar el año dual Japón-España. Más información en el siguiente power point: