moodle itaca webfamilia Módulo docent dreamspark email YouTube facebook48
Domingo, 09 Febrero 2014 22:24

COM FABRICAR UN ESCALFADOR SOLAR ECOLÒGIC?

Els alumn@s del Taller d'Hort i Estany, dirigits pel professor Celso Luján, han construït una escalfador solar ecològic. Aquest instrument permet escalfar una habitació utilitzant per a açò materials reciclats i energia no contaminant.

Aquest escalfador utilitza fusta reutilitzada, llaunes de refrescs i una cèl·lula fotovoltaica per a produir calor utilitzant solament energia solar. Per a veure com es fabrica un escalfador solar hem elaborat aquest vídeo:

Los alumn@s del Taller de Huerto y Estanque, dirigidos por el profesor Celso Luján, han construido una calentador solar ecológico. Este instrumento permite calentador una habitación utilizando para ello materiales reciclados y energía no contaminante.

Este calentador utiliza madera reutilizada, latas de refrescos y una célula fotovoltaica para producir calor utilizando solo energía solar. Para ver cómo se fabrica un calentador solar hemos elaborado este vídeo: