moodle webfamilia M贸dulo docent dreamspark email YouTube facebook48
Martes, 07 Junio 2016 22:29

GRADUACI脫 BATXILLERAT 2016

El passat 27 de maig els alumnes de Segon de Batxillerat de la promoci贸 2015/2016 van celebrar el seu Gran Gala de Graduaci贸. Els nostres alumnes van realitzar un gran acte ple de m煤sica, sorpresa , emocions i alegries amb qu猫 es van acomiadar emocionats del seu pas de sis anys pel nostre institut.

Al llarg de la gala es van celebrar grans actuacions musicals protagonitzada pels propis alumnes plenes de divertides lletres i divertits moments. A m茅s l'emoci贸 va estar present amb Guillermo Soler , el seu professor de Castell脿 , Marc Loza , el seu tutor i Elvira Quiles , la directora del centre. A m茅s vam tenir la visita d' antics professors del centre i el comiat de Concha Felip que deixa el nostre institut.

Si vols, pots demanar una c貌pia de l'enregistrament en v铆deo i de les fotos escrivint al seg眉ent correu electr貌nic : Esta direcci贸n de correo electr贸nico est谩 protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. .