Miércoles, 29 Junio 2016 23:29

ARTICLES DELS NOSTRES ALUMNES: "TOP DANCE"

TOP DANCE, un programa de ball que ha fracassat.

Bon dia som Elisabeth, Josu√©, Cl√†udia i Luis del grup de r√†dio els Gemeliers. Hui us parlarem del programa de televisi√≥ Top Dance. Top Dance √©s un talent show amb l'objectiu de formar ballarins en una acad√®mia. Est√† basat en un format internacional anomenat ¬ęfloor filler¬Ľ.

Un talent show és un concurs de talents on diversos concursants realitzen actuacions de ball amb el objectiu de guanyar un premi, també es guanyar 30.000 euros per a estudiar en l'acadèmia de ball de prestigi.

Aquest programa s'emetia a Antena 3 totes les setmanes de dilluns a divendres. Setze ballarins que participaren en el programa, on s'havia de convèncer al jurat i a la audiència de seguir al programa.

El jurat es Mònica Cruz, que es dedica a ballar des de molt xicoteta. Porta tota la vida ballant. Des de petita la seu passió va ser ballar. En la seu adolescència es va incorporar en un conservatori de dansa. Durant set anys va estar en la companyia de Joaquín Cortés i de allí va passar a fer paper en la pantalla i finalment va fer diverses pel·lícules.

També estava Rafael Amargo que és ballarí i coreògraf espanyol. En l'any 1997 va crear la companya Rafael Amargo, en 1999 va estrenar Amargo, en 2002 va estrenar Poeta en Nueva York.

L'√ļltim component del jurat √©s David Bustamante qui √©s cantant i compositor espanyol.

El presentador √©s Manel Fuentes que tamb√© ha presentat m√©s programes, com ¬ęTu cara me suena¬Ľ .

Els concursants que participaren van ser Adri√°n Lopez, Axe Penya , Axel Amores , Elena Suarez, Estela Cruz, Eva Espeso, Jes√ļs Lobo, Julia Pericas, Kevin Velez, Laura Recamal, Manuel Ramirez, No√©lia Chac√≥n, Paloma V√°zquez, Sergio Fuentes, S√≥nia Ebiol√© i Alejandro Lopez.

Desafortunadament, tot i que ens semblava un programa molt entretingut, la falta d'audiència va provocar la seua desaparició la segona setmana de manera que ens hem quedat sense saber qui seria el guanyador d'aquest grup d'artistes. Esperem que tinguen més sort en altres treballs que comencen.

Esperem que us haja agradat i que no us haja avorrit molt.

Gràcies per escoltar-nos.