moodle itaca webfamilia Módulo docent dreamspark email YouTube facebook48
Jueves, 17 Noviembre 2016 19:10

HALLOWEEN AL SEVERO

El passat 30 de Novembre del 2016, els alumnes de 1rO junt a les professores Rosa María Sanz i Cristina Carbonell van decorar el IES Severo Ochoa, amb el tema de Halloween.

Aquesta activitat extraescolar del centre es va realitzar per a adonar-nos de que estem a les èpoques de Halloween. Es van encarregar els alumnes d'activitats comercials, que es van dividir en grups, cadascú feia una cosa, com fer un passatge de terror, altre grup va decorar les portes, altre es va encarregar del material i un altre de decorar el sostre del rebedor. Van estar més de tres dies per tal d'aconseguir que el nostre centre es convertira en un autèntic "centre terrorífic"!!

Com cada any, els materials que utilitzaren eren totalment reciclats d'altres activitats o bé de materials que s'utilitzen dia a dia en el nostre institut com el cartró, diversos retoladors i pintures, esprais i fins i tot, paper del vàter... Amb ells van fer teles d'aranya, gats, monstres (Frankstein), calaveres, rates penades, etc.

A més, a més, un grup d'alumnes es van disfressar de zombies, esquelets i altres monstres van realitzar un passatge del Terror pels corredors de l'Institut que va resultar realment terrorífic però molt divertit.

L'experiència va ser molt positiva, tant per a les professores que ho van organitzar, com per a l'alumnat del centre, però suposem, que els que millor ho van passar foren els alumnes dels cicles formatius que van viure estos dies amb autèntic "terror". Esperem que l'activitat continue duent-se a terme molts anys més!!