Jueves, 01 Diciembre 2016 16:18

El projecte NETWORK obté un altre premi, el Segell de Qualitat Europeu

El projecte eTwinning NETWORK - New Education to Wide OuR Knowledge, obtingué el passat 22 de novembre de 2016 l'European Quality Label (Segell de Qualitat Europeu), tal i com diu el missatge de notificació d'aquesta distinció per l'excel·lent treball realitzat, el treball dels alumnes i docents implicats, i del Centre ha estat reconegut al més alt nivell Europeu.

Ja amb anterioritat, amb data 29 de setembre, el projecte rebé l'eTwinning Quality Label per part del Servei Espanyol de Suport a eTwinning (NSS), ara però hem rebut aquesta nova distinció que ens omple de satisfacció.
Es tracta d'un projete desenvolupat al llarg del curs 2015/2016 per alumnes del grup 1r F del cicle d'Informàtica de Grau Mitjà Sistemes Microinformàtics i Xarxes, guiats pel docent Raül Canals i conjuntament amb l'Escola Básica e Secundária da Batalha, a Batalha, Portugal, i el Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, a Istanbul, Turquia.

Els alumnes treballaren organitzats en grups, cada grup tenia components dels tres centres participants, i havia de crear una presentació digital de temàtica relacionada amb les xarxes d'ordinadors: història de les telecomunicacions, el model OSI, el model TCP/IP, medis de transmissió, comandes de xarxa, adreces IP, encaminament estàtic i servidor DHCP.
Durant tot el curs férem activitats, treballarem a classe i també a casa, organitzarem videoconferències, jocs de Kahoot, i finalment exposaren el treball mitjançant webinar.

L'experiència fou molt enriquidora, coneguérem alumnes i docents d'altres llocs, col·laboràrem i ens coordinàrem per tal de fer un treball entre diferents persones en diferents llocs geogràfics, emprarem diferents eines web i exercitàrem i milloràrem l'ús de l'anglés.
Felicitacions per a totes i tots els alumnes i docents implicats i també per al Centre!!!

Sellos de calidad europeos 2016

Relación de docentes galardonados