Martes, 30 Mayo 2017 22:29

GALA DE GRADUACIÓN 2º BACHILLERATO

El passat 26 de maig els alumnes de Segon de Batxillerat de la promoció 2016/2017 van celebrar el seu Gran Gala de Graduació. Els nostres alumnes van realitzar un gran acte ple de música, sorpresa , emocions i alegries amb què es van acomiadar emocionats del seu pas de sis anys pel nostre institut.

Al llarg de la gala es van celebrar grans actuacions musicals protagonitzada pels propis alumnes plenes de divertides lletres i divertits moments. A més l'emoció va estar present  Marc Loza , el seu tutor i Elvira Quiles , la directora del centre. A més vam tenir la visita d' antics professors del centre i el comiat de Carlos Aracil que deixa el nostre institut.

Si vols, pots demanar una còpia de l'enregistrament en vídeo i de les fotos escrivint al següent correu electrònic : Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. .