El projecte My First Hardware Dictionary premiat amb el Segell de Qualitat Europeu

El projecte My First Hardware Dictionary ha estat reconegut amb el Segell de Qualitat Europeu. Això vol dir que el treball dels estudiants, el dels docents, i el del nostre Centre ha estat reconegut al més alt nivell Europeu.

Fa només tres setmanes fou reconegut amb el Segell de Qualitat Nacional, i ara el projecte ha estat reconegut amb el Segell de Qualitat Europeu.
Es tracta d'un projecte desenvolupat el curs passat, pels alumnes del grup 1r J del cicle d'Informàtica de Grau Superior Desenrotllament d'Aplicacions Web, que participaren durant tot el curs en aquest projecte eTwinning, juntament amb l'Escola Básica e Secundária da Batalha, a Batalha, Portugal, i el Borusan Asım Kocabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, a Istanbul, Turquia.

Els alumnes treballaren en grups, on cada grup estava integrat per alumnes turcs, portuguesos i del nostre centre, i desenvoluparen un diccionari multilingüe en línia sobre termes de maquinari que es pot consultar a:

El diccionari inclou imatges, arxius d'àudio amb la pronunciació, definicions i exemples d'ús; en anglés, turc, portugués, castellà i valencià.
L'experiència ha servit als alumnes per a conèixer companys d'altres llocs amb altres cultures, també per a desenvolupar tècniques de treball en equip, per a millorar la seua competència lingüística en anglés, per a conéixer algunes eines de la web 2.0 que faciliten el treball col·laboratiu, i per a desenvolupar els coneixements d'XML apresos en el mòdul formatiu en què s'ha desenvolupat el projecte.
Aquest curs seguirem treballant projectes eTwinning amb els nostres socis, amb la satisfacció d'haver obtingut aquests reconeixements.