Val / Cas

El Severo Ochoa a PC Code

Per segon any consecutiu l'IES Severo Ochoa ha participat en l'esdeveniment PcCode. Este esdeveniment va sorgir d'un grup de professors d'Informàtica i Comunicacions del Severo Ochoa, junt amb altres professors d'altres centres. L'IES Severo Ochoa va ser l'any passat li amfitrió del primer esdeveniment. Enguany l'esdeveniment ha sigut en l'IES Maciá Aparte-la de Crevillent. PcCode és un esdeveniment que vol promocionar la convivència i la competició entre alumnes dels cicles formatius d'Informàtica i Comunicacions de diferents poblacions, així com demostrar els seus coneixements. L'esdeveniment va ser una gran experiència tant, per als alumnes, com per als professors participants. A l'arribada al centre, ens van rebre el centre amfitrió i es va fer un sorteig per a crear parelles amb un alumne de cada centre.

A continuació es van desenrotllar diferents reptes de codificació que va posar a prova els seus coneixements i algunes que altres rialles. Al finalitzar les proves, entre un ambient de ntre un ambient de cordialitat i camaraderia es va disfrutar d'una àgape i de l'entrega de dos assistents de veu als guanyadors.

Com fet rellevant, enguany els alumnes de 2n de Comerç i Màrqueting del Severo Ochoa ha participat en la creació de cartells, xapes, plans d'ubicació i en la realització d'una presentació per a l'esdeveniment. Gràcies a ells l'esdeveniment va ser un èxit i va tindre una major repercussió.
Només ens queda esperar la següent convocatòria, t'esperem. Família d'Informàtica i Comunicacions