L'inici de curs vist pels alumnes de 1r d'ESO

Des d'aquest article volem opinar sobre algunes novetats que hem trobat en aquest curs 2012-2013. Per exemple, les pissarres digitals són una novetat d'aquest any. N'hi ha en quasi totes les aules, però en algunes no està instal·lat encara el programa necessari per a fer funcionar la pissarra digital. S'utilitzen com a projectors per a veure imatges i vídeos. Tenen col·locats dos altaveus als costats, a més d'un teclat i un ratolí per a escriure. Podem valorar que L'IES ha avançat molt quant a modernitat i noves tecnologies, per tant pensem que les pissarres digitals és una avanç molt positiu, encara que les pantalles tàctils s'haurien d'instal·lar el mes ràpid possible perquè és una millora molt bona per a tots els alumnes.