Batxillerat a l’IES Severo Ochoa, decàleg d’un batxillerat de qualitat

Per què t'interessa estudiar Batxillerat a l'IES Servero Ochoa?

1. Disposem de dos de les tres modalitats de Batxillerat: Ciències i Tecnologia, i Humanitats i Ciències Socials, que donen accés a la majoria de graus universitaris i a tots els de major demanda.
2.Els grups són reduïts, especialment en les matèries de modalitat, la qual cosa permet una atenció més personalitzada i de qualitat.
3. Garantim un constant seguiment al llarg del curs relatiu a l'orientació acadèmica i professional, fonamentat en l'experiència del Departament d'Orientació i la Tutorització inidividualitzada.
4. Disposem d'un equip docent experimentat, pròxim, que imparteix un ensenyament de qualitat que prepara tant per a la continuació d'estudis universitaris com per a d'altres eixides acadèmiques o professionals.
5. Oferim des dels diferents Departaments un programa específic de seguiment de matèries pendents.
6. Organitzem diverses activitats extraacadèmiques al llarg dels cursos per a complementar tant la formació acadèmica com l'orientació preuniversitària.
7. Els Departaments d'Anglés i Valencià proporcionen assessorament per a la preparació de proves lliures d'acreditació lingüística en aquestes llengües.
8. Ens enorgullim de la coherència de resultats entre els expedients acadèmics de l'alumnat i els resultats obtinguts en les PAU.
9. Estem obtenint uns resultats del 100% d'APTES en les convocatòries ordinàries PAU dels últims cursos.
10. ... i possiblement el més important és que oferim un tracte humà, proper, comprensiu i exigent alhora, que busca el màxim rendiment de l'alumnat, no sols en l'àmbit acadèmic sinó també en el personal.

Batxillerat a l'IES Severo Ochoa: no sols formen universitaris, formen persones